piątek, 24 czerwca 2011

Piękna szybka kartka / A Beautiful Quick Card

Koniec czerwca to dla wielu z nas okres wytężonej pracy, czy to przed końcem roku szkolnego, czy też przygotowania do wakacyjnych wyjazdów. Betik przygotowała na dzisiaj kartkę, którą można wykonać nawet podczas krótkiej przerwy w zajęciach! :-)
The end of June for many of us is a period of hard work, because of the end of the school year or preparations to holiday journeys. Betik prepared a card that can be made even during a short break between the tasks! :-)

"Ostatnio cierpię na ciągły niedoczas, więc przygotowując się na dziś chciałam zrobić coś mało czasochłonnego. Ale, że lubię wyzwania, postanowiłam również użyć w pracy czegoś, czego zazwyczaj bardzo mało używam.  
Popatrzyłam, podumałam i uznałam, że spróbuję zrobić kartkę, w której użyję wybranego elementu z arkusza dodatków z kolekcji Vineyard -do tej pory wykorzystałam tylko 1 z nich. I tak oto powstała kartka uniwersalna, bez napisu, a więc na każdą okazję.
I've been lacking time lately, so making a card for today I wanted it to be quick. But since I love challenges, I decided to use something I use very rerely in my projects.
I looked, I wondered and decided upon using a cut out element from the Vineyard collection - I've used just one so far. And so I created a universal acrd, without any sentiments, thus for any occassion.

Kompozycja jest prosta - bo miało być szybko :-) W zasadzie najwięcej czasu zajęło przygotowanie elementu z arkusza dodatków. Wybrałam kartonik z napisem "Precious".  Miał docelowo inne przeznaczenie z racji swojego napisu, ale przecież przeznaczenie można sobie zmienić :-) 
The composition is simple - I meant to be quick :-) As a matter of fact most of the time I spent adapting the cut out piece. I chose the tag with the "Precious"  sentiment. Its purpose was clearly else, but why not to change the purpose? :-)



Zakryłam napis wyciętym z filcu kółkiem z falbanką w kolorze piaskowym (prawie takim samym jak papier (02) z kolekcji At the seaside) i stworzyłam poprzez ten zabieg idealne miejsce dla kwiatka. Obok dołożyłam ażurowe kółeczka z perłowymi ćwiekami, przeszyłam brzegi i uznałam, że to całkowicie wystarczy. Tak przygotowany elament miał być "głównym bohaterem". Reszta została dobrana i dopasowana do tego, co już powstało. A ponieważ wycinanki leżały wśród resztek do wykorzystania, moja cała praca ograniczyła się do wkomponowania w tło dwóch papierów. Na koniec spryskałam kartkę błyszczącą mgiełką, dzięki czemu pięknie się błyszczy"
I covered the sentiment with a felt scalloped die-cut circle, which happened to be amost the same colour as the At The Seaside 02 sheet - that created a perfect spot for the flower. On the sides I put chipboard circles with pearls, I sewed the edges and thought that was just enough. I had my "focal point" all ready. Then I matched the other elements, using some bits of paper lying around. To finish off, I misted the card with some Glimmer Mist to add beautiful shine:




Warto czasem zrobić sobie taką kartkę "awaryjną", pasującą na każdą okazję - jak pokazała Betik, można ją wykonać szybko, zyskując przy tym świetny efekt :-)
It's worth making an extra universal card just in case - and as Betik shows, you can create it quickly with a great effect :-) 

Betik wykorzystała do kartki papiery Lemonade:
Here are Lemonade papers Betik used:

 
 

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com