piątek, 18 grudnia 2015

Świąteczna Inspiracja VI / Christmas Inspiration VI

Notes jest zawsze dobrym pomysłem na prezent :-) Dzisiaj inspiracja od AniB:
A notepad is always a good gift idea :-) Today AniaB brings her inspiration:


"Na dziś przygotowałam notes na wszystkie pomysły, inspiracje, zapiski itp. Szczerze mówiąc myślałam, że będzie on wyglądał nieco inaczej ;-) natomiast wyszedł tak i taki mi się podoba. 
"Today I'd like to share a notepad for all ideas, inspirations, notes etc. To be honest, I thought it would turn out different ;-) but here it is and I like it this way:
 


Użyłam w pracy dwóch najnowszych kolekcji (które są przy okazji moimi ulubionymi kolekcjami), do tego kilka koronek, medium do spękań, kwiaty, elementy metalowe i jest - kobiecy vintagowy notesik ;-)
For my notebook I used two latest collections  (that happen to be my favourite collections too), I added some laces, crackle medium, flowers, metal ornaments and here it is - a feminine vintage notebook ;-)





Całkiem nieźle nadaje się na świąteczny upominek - jak myślicie?"
It would make a pretty nice holiday gift - what do you think?"

AniaB wykorzystała te produkty:
AniaB used the following products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com