środa, 23 grudnia 2015

Świąteczna inspiracja VII / Christmas Inspiration VII

Za dwa dni zaczynamy świętować, to już więc ostatnia inspiracja w świątecznym klimacie :-)
We're going to celebrate in two days, and so here's the last Christmas inspiration :-)


Na nasze wyzwanie świąteczne na początku grudnia przygotowałam kartki z kolekcji "This is a man's world", tym razem chciałam sprawdzić, jak w świątecznej odsłonie prezentowałaby się "Watercolour my world" :-)
For our Christmas challenge at the beginning of December I created Christmas cards using the "This is a man's world" collection, and this time I wanted to see how the "Watercolour my world" papers would look like in the holiday theme :-)


Do obu kartek wybrałam papiery w tonacji zielono-turkusowej. Na jednej z nich dodatki brokatowej bieli łączą się z metalicznym srebrem...
For both cards I chose the turqouise and green papers. In the first one glitter white embellishments are mixed with metallic silver...

 
...na drugiej - ze złotem:
...and with gold in the other:


W obu kartkach wykorzystałam stemple ze świątecznej kolekcji, embossowane na gorąco białym pudrem do detali, który gwarantuje wyraźne odwzorowane szczegółów:
In both cards I also used stamps from the holiday collection that I heat-embossed with white detail ep which gives a crisp impression:



Dzięki odcieniom niebieskiego i dodatku błyszczącego brokatu, kartki wyglądają jak oprószone zmrożonym śniegiem - chyba innego w tym roku nie zobaczymy...
Due to blue tones mixed with shiny glitter elements, the cards look like sprinkled with frosted snow - I guess that's the only version we're getting this year...


Do kartek użyłam:
For my cards, I used:

1 komentarze:

Unknown pisze...

Śliczne kartki choć ta srebrna bardziej mi się podoba :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com