poniedziałek, 21 grudnia 2015

Terapia kolorem / Colour Therapy

Za oknem szaro-buro - ale nie u Asikaz_j :-)
It's dull and dark outside - but it's not at Asika_j's :-)



"Macie już dość szarugi za oknem? Ja już tęsknię do wiosny i do kolorów.
Postanowiłam zaaplikować sobie kurację różem i błękitem. Dodatek fioletu również nie zaszkodzi ;-)  
"Are you fed up with the dullness outside? I'm already missing the spring and colours. And so I decided to go for some colour therapy with pink and blue. And a bit of purple doesn;t hurt either ;-)

 
Piękne papiery z kolekcji "Watercolour my world" użyłam razem z papierem w nutki i pismo z kolekcji "Vintage basics". Zarówno błękit jak i różowy bardzo fajnie się prezentują z lekkim brązem.
I combined the beautiful "Watercolour my world" papers with the music score and handwriting patterns from the "Vintage basics" collection. Both blue and pink go beautifully with some brown.



Kwiaty przygotowałam własnoręcznie, dodałam odrobinę gazy, pobieliłam lekko gesso, dodałam mikrokulki i perełkowy ćwiek. Do tego wstążki, sznurek  - i gotowe! 
I made the flowers myself, then added some cheecloth, whitened them up with gesso, added microbeads and pearl brads. And also a piece of ribbon and string - and that's it!



Zachęcam Was do takich eksperymentów. Od razu człowiek lepiej się czuje :-)"
I encourage you to such experiments. They make you feel better at once :-)" 


Asikaz_j eksperymentowała z pomocą:
Asiaz_j experimented using:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com