środa, 20 października 2010

Jesienna kartka dla przyjaciela / An Autumn Card For A Friend

Jak można poprawić przyjacielowi humor podczas chłodnych jesiennych dni? Może ofiarować mu własnoręcznie zrobioną kartkę w ciepłych, jesiennych kolorach? Jesienna Lavionka na pewno przywoła uśmiech :-)
How to make your friend feel better on cool autumn days? What about giving them a handmade card in warm autumn colours? An Autumn Lavionka will certainly bring a smile onto their faces :-)


Napis nastemplowałam na drewnianej plakietce:
The sentiment is stamped onto a wooden plate:


Lavionkę pokolorowałam tuszami Distress:
I coloured the image with Distress inks:


a ponieważ bardzo lubię wzbogacać motywy stemplowane, pompony przy Lavionkowej czapce pokryłam Flowersoft: drobinkami świetnie imitującymi miękką, puchatą fakturę:
and since I love embellishing the stamped images, I covered the pompomps of Lavionka's hat with Flowersoft: tiny bits that perfectly imitate fluffy soft texture:


Poza sprawieniem przyjacielowi przyjemności, praca nad tą kartką sprawiła przyjemność również mnie :-)
Besides giving a friend pleasure, I took pleasure in making this card too :-)

A tutaj użyte przeze mnie stempelki:
Here are the stamps I used:


4 komentarze:

asica.p pisze...

przepięknie kolorujesz stemple:)
śliczna karteczka:)

hania739 pisze...

Piękna karteczka:))

finnabair pisze...

:)podziwiam całość :)

Kasia G. pisze...

śliczna jesienna kartka :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com