wtorek, 16 sierpnia 2011

Pocztówka z wakacji / A Summer Holiday Postcard

Lato nieubłaganie zbliża się ku końcowi - Mirabeel podsumowuje swoje wakacje... na pocztówce :-))
The summer is irrevocably coming to an end - Mirabeel summarises her holiday on... a postcard :-)

"Wysyłacie pocztówki z wakacji do swoich bliskich? Ja uwielbiam to robić - jeśli uda mi się  gdziekolwiek wyjechać to pierwsze kroki kieruję do kiosku gdzie mogę kupić kartki pocztowe z pięknymi widokami, następnie siadam w kawiarni i popijając kawę piszę do przyjaciół ;-) 
W tym roku lato jest deszczowe, nigdzie nie wyjechałam - ale pocztówkę zrobiłam i nawet wysłałam. Na kartce umieściłam symbole tego co się działo u mnie w domu przez ostatnie dni wakacji. Podsumowując, smażyłam konfitury, ratowałam piwnicę przed zalaniem, a podczas zimnych wieczorów popijałam gorącą herbatę :-) "
"Do you send summer holiday postcards to your relatives? I love it - whenever I go, the first purchase I make is a bunch of beautiful local postcards from a news-stand. Then I go for a coffee and drinking coffee I write to my friends :-)
This summer was quite rainy, I didn't go anywhere, but I made - and even sent! - a postcard. It summarises the events of the last days of my summer - I made preserves, saved my cellar against the flood and drank hot tea during cold evenings :-)"





Jeśli i Wy chcecie podsumować Wasze wakacje, Mirabeel zaprasza Was na pocztówkowe wyzwanie! Zróbcie wakacyjną pocztówkę, używając na przykład takich produktów Lemonade:
If you too want to summarise your summer holiday, join Mirabeel's challenge and create a holiday postcard, using, for example, the following Lemonade products:




P.S. Jeśli planujecie zakupy w Lemonade, pamiętajcie o nadchodzącym urlopie i opłaćcie zamówienie do 18.08.
P.S. If you plan shopping at lemonade, remember about the week off and pay for your orders through 18.08.

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com