wtorek, 20 października 2015

Pastelowy blejtram / Pastel Canvas

Szydełkiem w oko inspiruje dzisiaj pastelową ramką na blejtramie:
Szydełkiem w oko brings us today a pastel canvas frame:


"Na dzisiaj przygotowałam pracę na blejtramie. Wykorzystałam niezwykle lekką i delikatną kolekcję "Watercolour my world", która idealnie pasuje do dziewczęcych prac:
"For my today's post I created a canvas frame. I used the very light and delicate "Watercolour my world collection", perfect for girly projects: 



Kompozycję warstwową, która znajduje się pod zdjęciem wzbogaciłam elementami wyciętymi z arkusza dodatków. Nadają pracy przestrzenności i są wspaniałą ozdobą. Mnie kwiaty po prostu zauroczyły i ciachnęłam wszystkie ;-)
I matted the photo with layers of papers to which I added motives cut out from the Elements sheet. They add dimension to my design and make great embellishments. Those flowers simply enchanted me and I cut them all out ;-)


Do ozdoby wykorzystałam również stempelek:
I also used a stamp to decorate:


 ...napis wycięty z arkusza mini-dodatków oraz część nazwy kolekcji z paska sygnaturki. Nie mogło oczywiście zabraknąć chlapania i "paciania" ;-)"
...and a quotation tag I cut out from the mini elements strip and a part of the collection name from the signature strip. And of course I couldn't do without splashes and "smearing" ;-)"




Szydełkiem w oko użyła następujących produktów:
Szydełkiem w oko used the following products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com