środa, 6 lipca 2016

Suknia księżniczki / A Princess' Dress

Werciakol inspiruje dzisiaj kolorową księżniczką :-)
Werciakol brings her colourful princess inspiration :-)


"Mam dzisiaj dla Was kartkę z sukienką i oczywiście pokolorowanym stemplem :-)
"Today I have a card to share, with a dress and of course, a coloured stamped image :-)



Sukienkę wycięłam z dwóch różnych papierów i zszyłam razem. Do tego dodałam falbankę  z materiału. Na górze sukienki odbiłam bardzo sympatyczny stempel "Sto lat". 

I cut out a dress silhouette from two different sheets and sewed them together. I added a piece of ruffled ribbon. I stamped a cute sentiment stamp on the dress' front.

 
Motyw Arinki pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Ta Arinka jest jeszcze niedostępna, ale są inne, równie cudne :-)
I coloured sweet Arinka with watercolour pencils. This particular image isn't available yet, but there are other, equally gorgeous :-)


Kartka idealna dla małej księżniczki :-)"
It's a perfect card for a little princess :-)"


Suknia księżniczki powstała z użyciem:
The princess' dress was made from:

1 komentarze:

Renik pisze...

Śliczna kartka! Spodoba się nie tylko małej księżniczce. :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com