niedziela, 9 października 2016

Delikatna, pastelowa kartka - kurs / Delicate, pastel card - tutorial


Asikaz_j pokaże Wam dzisiaj jak tworzy swoje piękne kartki :)
Today, Asikaz_j will show you how  she creates her lovely cards :)

"Witajcie, dziś mam dla Was łatwy kurs na kolorową kartkę. Idealną na urodziny czy imieniny. Ukwieconą, lekko mediową, delikatną.
"Hi, today I want to invite you for my easy tutorial. I will show you how to create a colourful birthday or name day card - Full of flowers, delicate and with a touch of mixed-media style.



Gotowi? To zaczynamy :)
Are you ready? So let's start :)

Potrzebujemy papier - ja wybrałam dwa kolory z kolekcji "Watercolour my world"- piórka i niebieski w bąbelki, tekturki, kwiaty i sznurek.

You need a patterned paper - I chose two sheets from "Watercolour my world" collection.
I also took some chipboards, flowers and twine.




Wycinamy bazy. Z papieru w piórka 13,5x13,5cm oraz z niebieskiego 12,5x12,5cm. Brzegi papieru postarzamy oraz tuszujemy.
Ja swój papier potraktowałam dodatkowo maszyną do szycia ;-)
Now, you need to trim your sheets of patterned paper to the desired size. Mine measures 13,5x13,5 cm and 12,5x12,5 cm. Then I distressed and inked the edges. I also used my sewing machine and added some stitches :)



Następnie wycinamy dwa okręgi i podklejamy na kosteczki.
Then I cut out two circles and
mounted them on 3d dots.


Zawijamy sznurek w okręg i przyklejamy a następnie dodajemy napis. Jaki chcecie - z wykrojnika lub stempli.
I made one more circle using a twine and added a sentiment. You can use any sentiment you like - stamped or die-cutted one.


Następnie dodajemy kwiaty pasujące kolorystycznie. Ja wybrałam biel i fiolet. Bukiecik przyozdobiłam kokardką w kolorze zielonym, która ożywiła kompozycję z kwiatów.

Now you need to add some flowers that matches your patterned papers. I decided to use white and purple flowers. I decorated my bunch with a green bow.


W kolejnym kroku dodałam białe listki potuszowane na zielono, urozmaiciłam kompozycję tekturkami, oraz dodałam kokardki ze sznurka.
Then I attached more embelishments - paper leaves with inked edges, chipboard with some bubbles and leaves and twine bows.



I to byłoby na tyle. Ostatni krok to popaćkanie wszystkiego gesso, żeby kolory się zgrały, dodanie kropeczek białych i czarnych z tuszu oraz przyklejenie kilku drobnych cekinów. Potem wystarczy już tylko postawić kartkę w jakimś dobrze oświetlonym miejscu i zrobić jej sesję foto :)

And this is it! The final touches include splashing with gesso, adding some black and white ink dots and attaching few sequins. And now you only need to find a well lighted place to make nice photos :-)






Mam nadzieję, że kurs jest w miarę czytelny i przypadł Wam do gustu. Miłego dnia, Asia!"

I hope the tutorial was clear and you like it. Have a nice day, Asia!"

Asia wykorzystała:
Asia used: 

2 komentarze:

Tina J pisze...

Bardzo czytelny kurs. Piękna karteczka 😀

DecoArtMagda pisze...

Śliczna i czytelna inspiracja

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com