piątek, 28 października 2016

Męski LO / Masculine layout


Szydełkiem w oko prezentuje dzisiaj męskiego scrapa.
Szydełkiem w oko shares a masculine layout today.

 
"Dzisiaj mam dla Was kolejną inspirację. Tym razem przygotowałam layout  ... tak dawno ich nie robiłam ... chyba zatęskniłam ... i w sumie zaszalałam sobie ...

"Today I've got another inspiration for you. This time I created a layout ... I haven't done LOs for ages ... I missed it a little bit ... so I threw caution to the wind ...



 Wykorzystałam papiery z kolekcji "This is a man's world", które uzupełniłam dodatkami z arkuszy do wycinania, etykietą z arkusza dodatków oraz napisem z arkusza naklejek.
I used papers from "This is a man's world" collection, I cut out some embelishments from elements sheet and added a sentiment from stickers sheet.



W tle zobaczyć możecie całą masę chlapania i stemplowania. Muszę powiedzieć po raz kolejny, że te szwy uwielbiam miłością wielką ;)
The background is full of splashes and stamping. I must say , one more time, that stitches stamp is my great love ;)



Całość bardzo mi się podoba ...Mam nadzieję, że Wam również ... chociaż troszkę? :) "
I really like the result .. I hope you like it too ... just a bit :) "

Szydełkiem w oko wykorzystała następujące materiały:
Szydełkiem w oko used the following:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com