piątek, 25 listopada 2016

Męski wpis do art-journal'a / Masculine art-journal entry

Szydełkiem w oko prezentuje Wam dzisiaj męski wpis do art-journal'a :)
 Today Szydełkiem w oko shares a masculine entry to her art journal :)

"Dalej będę Was męczyć swoimi wpisami do art journala :)
I won't stop badgering you with my art-journal entries ;)


 
W pracy wykorzystałam połączenie dwóch kolekcji Lemonade: This is a man's world i Vintage Basics.
This time I combined two Lemonade collections: This is a man's world and Vintage Basics.




Do ozdobienia tła wykorzystałam kilka stempli oraz moje ulubione chlapanie.
I created my background using a few stamps. I added lots of splashes, I love them.






I completed the whole with some paper scraps and a frame cut out from the Elements sheet.
Kompozycję pod zdjęciem uzupełniłam kawałkami papieru oraz ramką wyciętą z arkusza dodatków.



Na drugiej stronie przykleiłam etykietę z napisem oraz zegar wycięty z paska dodatków.
On the other side there's a sentiment and a clock. Both cut out from Mini-elements sheet.




Wyszło trochę mrocznie, ale podoba mi się ;)"
It turned out a little bit gloomy, but I like it ;)"

Szydełkiem w oko użyła:
Szydełkiem w oko used:
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com