sobota, 7 sierpnia 2010

Lemonade Design Team - Carol

W oczekiwaniu na wyniki candy poznajcie nasz Design Team - od dzisiaj codziennie będziemy przedstawiać kolejną Projektantkę. Zapewne zobaczycie znajome twarze - a może odkryjecie kolejną utalentowaną artystkę? Zapraszamy, poznajmy się :-)
Waiting for the blog candy results, we'd like you to meet our Design Team - we'll introduce our Designers each day, starting today. You'll probably see familiar faces - but perhaps you'll discover a new talented artist? Come and meet us :-)

Jako pierwszą chcemy Wam przedstawić naszą zagraniczną rodzynkę - Carol. 
The first DT member we'd like to introduce is Carol - our only foreign designer.



"Hello,
My name is Carole Pasietchnikow, I‘m married and I have 3 children: Steeve 17 years, Johanna 14 ½ years and Rémi 9 years old. I am a mother and my children are main models in my projects.
I don’t have a particular style, the important thing for me, it is to take pleasure in this activity.
The scrapbooking is my passion since 2003, I'm a DT member for two French shops on line, a French clear stamps company and a challenge blog. I also cooperate with the magazine “SCRAP POUR TOUS”, and I had the chance to be also published in other French magazines.
I am proud to be a part of the prestigious LEMONADE’s team, I hope to represent this new mark in France and in other countries
as well as possible.
Thank you Monika for having confidence in me.


Witam,
nazywam się Carole Pasietchnikow, jestem mężatką i mam 3 dzieci: Steeve (17 lat), Johanna (14 ½ lat) i Rémi (9 lat). Jestem mamą - i głównie moje dzieci są tematem moich prac.
Nie mam konkretnego stylu, najważniejsze dla mnie jest czerpać przyjemność z tworzenia. 
Scrapbooking jest moja pasją od 2003 r, jestem członkinią zespołów projektanckich dwóch francuskich sklepów internetowych, producenta stempli oraz bloga wyzwaniowego. Współpracuję również z pismem “SCRAP POUR TOUS”, byłam też publikowana w innych francuskich czasopismach. 
Jestem dumna, że mogę być częścią prestiżowego zespołu Lemonade, mam nadzieję, że będę godnie reprezentować tę nową markę we Francji i innych krajach.
Dziękuję Monice za zaufanie.



Prace Carol możecie oglądać na Jej blogu - i wkrótce, oczywiście, na blogu Lemonade :-)
Visit Carol's blog to see her creations - and soon, of course, you'll see them here :-)

8 komentarze:

Mira pisze...

Genialnie ją odkryć! Dzięki dziewczyny...

milqin pisze...

Właśnie przeglądnęłam prace Carol.
Śliczne są, zwłaszcza ostatnia :) Cieszę się że będę mogła ją podziwiać tutaj :)

Anonimowy pisze...

Magnifique Carol
Bise
Corinne
http://corinneleclercq.over-blog.com

Zielonooka pisze...

Gratuluję Carol takiego wyróżnienia, miło tu będzie oglądać Twoje prace:))

finnabair pisze...

huge congrats! It's an honour to be in a team with you!

Sorcière Kate pisze...

Hello Carol!
I'm so glad to see you here too!
And I'm so happy for you!
Kisses
Kate ( Sorcière Kate from Belgia)

NANN pisze...

I AM REALLY PLEASED THAT YOUR DT ASKED CAROL31 TO JOINT....SHE IS A VERY VERY NICE LADY ON TOP OF BEING A FABULOUS SCRAPSTER AND I AM SURE SHE WILL BE REALLY INVOLVED TO PROMOTE YOUR BRAND .....I AM SURE YOU WILL HAVE A DREAM TEAM....AS WELL AS A DESIGN TEAM. KISSES FROM BRUSSELS/ BELGIUM.

vena7 pisze...

Miło poznać..świetne prace..

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com