piątek, 1 października 2010

Gościnna Projektantka października / October Guest Designer

Zanim przedstawimy nową Gościnną Projektantkę  - serdecznie dziękujemy Mamucie za inspirowanie nas pięknymi pracami, i mamy nadzieję, że to nie ostatnie nasze spotkanie :-))
Before we introduce our new Guest Designer, we'd like to thank Mamuta for inspiring us with her beautiful creations - we hope this isn't your last visit!

A teraz poznajcie październikową projektantkę - Alicję Panewkę, czyli Asicę.p:
And now - meet our October Guest Designer - Alicja Panewka, aka Asica.p:


"Scrapbooking odkryłam końcem roku 2008,kiedy szukałam materiałów do zajęć( pracowałam wówczas jako nauczycielka przedszkola) i tak natknęłam się na blog Nulki.W zasadzie od zawsze robiłam sama kartki i inne craftowe upominki,ale dopiero ,gdy odkryłam w sieci blogi polskich i zagranicznych scraperek-poczułam,że to jest hobby dla mnie!Przepadłam z kretesem.Nie ma dnia,żebym nie zrobiła czegoś nowego. Scrapbooking to dla mnie nałóg,podobnie jak zakupy craftowe i kawa :-).Należę do DT Scrapińca ,a także jestem projektantką w Twórczym Pokoju.Mam nadzieję,że jeszcze o mnie usłyszycie:P"

"I discovered scrapbooking at the end of 2008 when I was looking for some creative classes ideas (I was a preschool teacher at the time) and found Nulka's blog. As a matter of fact, I've always been making cards and craft gifts, but it was only after I found blogs of Polish and foreing scrappers when I realised this was the hobby for me. And I just went crazy about it! Each and every day I create something. It's like addiction to me, just like craft shopping and coffee :-)
I'm a DT member of Scrapiniec and Twórczy Pokój. I hope you'll hear about me soon :-)"

Prace Asicy.p możecie oglądać na jej blogu, a dzisiaj ślubny komplet: pudełko i kartka. 
Visit Asica.p's blog to view more of her creations, and for today she prepared a wedding set: a card in a box:





 

Asica użyła papierów z kolekcji Grandma's Attic - prawda, że idealnie pasują do tematyki ślubnej? A propos tematyki - to właśnie temat naszego nowego wyzwania - zapraszamy do zabawy!
Asica has used Grandma's Attic papers - they make a perfect match for the wedding theme, don't they? by the way, the wedding theme is also the subject of our latest challenge - join the fun!

1 komentarze:

mamuta pisze...

Asiu, powodzenia, mnóstwa kreatywnych pomysłów :*
Ze swej strony dziękuję za zaproszenie do GD, to była ogromna przyjemność móc pracować na takich świetnych materiałach :)
Z przyjemnością będę obserwować Wasze poczynania :):*

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com