piątek, 22 kwietnia 2011

Inspiracje Wielkanocne 6 / Easter Inspiration 6

W kolekcji wiosenno-Wielkanocnych stempli Lemonade nie mogło zabraknąć motywów dla wielbicielek kolorowania! Do wyboru macie aż 6 motywów - ja postanowiłam zrobić kartkę z obrazkiem "Wielkanocna kompozycja":
In the Lemonade spring-Easter stamp release stamps for colouring couldn't be omitted! You can choose from among 6 motives - I decided to make a card with the stamp "Wielkanocna kompozycja":



Aby wyeksponować delikatny wzór użyłam tylko 3 kolorów: fioletu, oliwkowej zieleni i złota. Potuszowanie wewnątrz folderu do wytłaczania pozwoliło mi uzyskać wzorzyste tło idealnie dopasowane kolorystycznie do kolorów motywu :-)
For the delicate image to stand out, I used just 3 colours: purple, olive green and gold. By inking the inside of the embossing forlder I got an ornamented background perfectly fitting the colours of the image :-)


Obrazek kolorowałam tuszami Distress i zaakcentowałam złotym brokatem. Napis "Wesołego Alleluja" to gratisowy stempelek z zestawu stempli do wykrojników :-) Nastemplowałam go bezpośrednio na wytłoczonym tle (zalecane mocne dościenięcie ;-))
I coloured the image with Distress inks and accented with golden glitter. The sentiment is a free stamp added to the die compatible stamp set :-) I stamped it directly onto the embossed background (hard pressing recommended ;-))


Chciałam uzyskać efekt barokowej elegancji, ale równocześnie nieprzeładowanej - mam nadzieję, że to mi się udało?
I wanted to achieve the effect of baroque elegance, but not overloaded at the same time. I hope I managed to?



A oto produkty Lemonade, które wykorzystałam:
Here are the Lemonade products I used:



0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com