sobota, 2 lipca 2011

Mamy zwycięzców :-) / Candy Winners

Dziękujemy serdecznie za tak liczny udział w naszym candy - cieszymy się, że tyle osób chce mieć nasze najnowsze kolekcje! :-) By zatem nie przedłużać - te piękne papiery: 
Thank you very much for so many entries for the candy - we're very happy so many people want to have our newest papers!:-) Without further ado - those beautiful papers:


wędrują do...
 go to...

Rachel i Asi3city!!! Gratulacje!
Zwyciężczynie prosimy o adresy wysyłki na maila firmowego :-)
Congratulation to Rachel & Asia3city - please send your addresses to shop e-mail.

Przy okazji, zapraszamy wszystkich do udziału w najnowszym wyzwaniu Lemonade :-)
By the way, we'd like to invite you to take part in the Lemonade newest challenge :-)

10 komentarze:

Pasjoneria pisze...

Gratuluję zwyciężczyniom :) Ja ostatnio przestałam wierzyć w szczęście bo omija mnie wielkim łukiem , więc nie biorę udziału, ale ze szczerego serca się cieszę z Waszej wygranej :D

Nath pisze...

Gratulacje! :)

Unknown pisze...

Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bardzo się cieszę, że randomek był tak miły i mnie wylosował. Papierki są piękne i już nie mogę się doczekać żeby je zobaczyć z bliska.
Wielkie dzięki!!!

wiosanka pisze...

Ech...
Ale dla zwyciężczyń wielkie gratulacje! :-)

Kardamonowa pisze...

Gratuluję Dziewczynom! I lecę do sklepu ;), by się samodzielnie uszczęśliwić.

Rachel pisze...

w niedziele...taką deszczową...taka miła, radosna wiadomość: yuuuupppppiiiiiii:):):):):):):
dziękuje baaaardzo!:)...one są cudne i juz sie w nich zakochałam, więc tym bardziej sie ciesze że trafia do mnie!:)
buziaki!:)

Jola pisze...

Gratuluję! I dziękuję za zabawę:-)

vivi22 pisze...

szczęściary :) chętnie zobaczę co z tych papierów wyczarowały. Sama jestem właścicielką elegance :)

Aldona pisze...

Gratuluję dziewczyny:) Idziękuję za zabawę :)

Ula H. pisze...

Gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom!!!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com