piątek, 5 sierpnia 2011

Kamea podarowana / The Cameo Gift

Na miły koniec tygodnia Nowalinka pakuje prezenty ;-)
For a nice end of the week Nowalinka has packed up a gift ;-)



Robię biżuterię i czasem mam problem z jej zapakowaniem - a ładne opakowanie to prezent ofiarowany dwa razy!
Postanowiłam więc sama zrobić opakowanie, które pasowałoby do naszyjnika z kameą.
Wybrałam więc arkusz 03 z kolekcji Elegance - papiery Lemonade są dość sztywne i ładnie utrzymują kształt - i przy pomocy wykrojnika wycięłam małą torebeczkę,którą ozdobiłam stemplem z kameą z zestawu stempli Elegance - czyż nie pasują idealnie? Nie dawałam za dużo ozdób, żeby torebeczka była stabilna i nie przewracała się - dlatego jeszcze tylko wstążeczka i kwiatek - i mój prezent śmiało mogę określi: 100% handmade :-)
I make jewellery and sometimes I find it difficult to find a proper packaging - and they say a nice packaging is a gift given twice!
Therefore I decided to make a packaging myself - a little bag to match the cameo necklace.
I chose the 03 Elegance sheet - all Lemonade papers are quite sturdy and keep a shape nicely - and using a die template I cut a small bag that I decorated with a cameo stamp from the Elegance stamp set - doesn't it fit perfectly? I didn't want to add too many embellishments, so that the bag doesn't fall over - thus just a little ribbon bow and a flower - and I can honestly call my gift 100% handmade :-)


Cóż, w wyczarowaniu tak pięknego naszyjnika nie pomożemy, ale gdybyście chcieli taki (albo jakiś inny ;-)) zapakować - proszę bardzo:
Well, we can't help you make such a necklace, but in case you wanted to pack one - here you go:


1 komentarze:

Klarysa. pisze...

Pomysłowe,fajne i eleganckie;)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com