poniedziałek, 5 grudnia 2011

Inspiracje kartkowe 3 / Christmas Card Inspiration 3

Kolej na kartki od Zielonookiej :-)
It's time for Zielonooka's cards :-)


Dziś chciałam Wam zaprezentować moje świąteczne propozycje kartek, które powstały z nowej kolekcji - Christmas Time. Jedna z nich jest bardzo klasyczna i poukładana, a druga taka trochę poszarpana i bałaganiarska :-)
Today I'd like to show you my versions fo Christmas cards that I created using Christmas Time papers. One is very classic and elegant, and the other a bit worn out and messy :-)

Ta klasyczna jest dość prosta, ale jakże urokliwa.
Ozdobiłam jej wnętrze, wykorzystując świąteczne papiery oraz stempel z życzeniami - to wersja dla leniwych bądź brzydko piszących. Wystarczy się podpisać, zapakować w kopertę i wysłać :-).
The classic one is quite simple, but so charming.
I decorated its inside too, using Christmas papers and the wishes stamp - it's on option for lazy people, or those with bad handwriting. One just needs to sign, put into an envelope and send :-)



Bałaganiarską wersję lekko postarzyłam, przeciągając jej brzegi distressem, "poszarpałam" nożyczkami, gdzieniegdzie dodałam brokatu. Część elementów podkleiłam taśmą 3D dla uzyskania przestrzenności. Trochę maszynowych przeszyć i kartka gotowa:)
Obrazek misia z konikiem został wydrukowany.
The messy card is distressed by inking with Distress ink, and then distressed the edges with ascissors, finally adding some glitter. Some of the elements are attached on 3D foam for dimension. Some machine sewing and the card is ready :-)
I printed the bear image.



Obie wersje kartek możecie wykonać używając tych materiałów:
You can create both cards using the following supplies:


4 komentarze:

Aleksandra pisze...

Obie fajne , ale ta druga bardziej niż fajna ... Pozdrawiam mikołajkowo

lilavati pisze...

prześliczne!

Anonimowy pisze...

Superaśne.Pozdrawiam.

Alicja w krainie papieru pisze...

świetne prace :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com