piątek, 27 stycznia 2012

Zmieszane, nie wstrząśnięte / Mixed and Matched

Dzisiejsza praca Betik pokazuje, że potrafi ona nieźle namieszać ;-))
Today's creation by Betik proves she can mix and match well :-)


Po raz kolejny usiadłam do zrobienia kartki a skończyłam na LO :-) A wszystko przez zdjęcie, które wpadło mi w oko, kiedy gromadziłam materiały do zrobienia kartki... 
W pierwszym momencie chciałam je oprawić w kolekcję Elegance ale szybko pojawiła się myśl, że może będzie pasować coś jeszcze. Przejrzałam pudełko z papierami Lemonade i powyciągałam co nieco - i oto efekt: 
Again, I sat down to make a card and ended up with a LO :-) And that was because of the photo I came across whilst gathering some card supplies...
At first I wanted to use the Elegance collection to embellish it, but quickly I thought of adding something else too. I looked through my Lemonade box and took out this and that - and here's the result:


Okazało się, że podobnie jak w rodzinie, tak i tutaj można znaleźć jakieś konotacje mimo, że niektóre kolekcje powstały dawno temu. Myślę, że z doskonałym skutkiem udało mi się połączyć 3 kolekcje: Elegance, Vineyard i Grandma's Attic. Dodatki też wycięłam z Elegance i Grandma's attic. 
It turned out that just like in a family, so here too one can find some relations although some collections were relreased a long time ago. I suppose I succeeded in combining three collections: Elegance, Vineyard and Gandma's Attic. I also cut out some Elegance and Grandma's Attic elements.





Choć kolekcje powstały w różnym czasie i na pierwszy rzut oka nie mają za wiele wspólnego ze sobą, to akurat te papiery które wybrałam tworzą ze sobą niezwykłą harmonię kolorystyczną. I to właśnie ich duża zasługa w tym, że z radościa na ten scrap spoglądam :-)
Though these collections are separate in time and at first have nothing to do with each other, the papers I chose result in great colour harmon. And thisis also the reason I just like looking at this layout :-)

A jeśli i Wy macie ochotę coś pomieszać - spróbujcie:
If you feel like mixing too - try these:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com