środa, 1 lutego 2012

Praca z sercem / Creating With Heart

Bardzo serdeczną pracę ma dzisiaj dla Was Carol: 
Carol has a very heart-filled LO for you:

"Zbliżają się Walentynki, a cóż bardziej kojarzy się z tym dniem niż serce, symbol miłości? Mój dzisiejszy scrap jest pełen serca, dosłownie - bo umieściłam na nim motywy serca, i w przenośni, bo w kolekcję Elegance oprawiłam zdjęcie moich kochanych i kochających się dzieci :-)
St.Valentine's Day is coming soon, and what is more significant for that day than the heart, a symbol of love? My today's layout is filled with the heart, literally - as I used the heart motives, and figuratively - as I used the Elegance papers to scrap a photo of my beloved and loving children :-)





Scrap powstał również na moje wyzwanie Lemonade, do udziału w którym wszystkich zapraszam - serdecznie :-)"
I made the LO also for my Lemonade challenge, to which I'd like to invite you - hearftully :-))"

A ten scrap o miłości powstał bez tradycyjnej czerwieni, z użyciem tych materiałów:
This LO about love without the traditional red was made with these supplies:

1 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Bardzo fajna praca, strasznie lubię kolor fioletowy :)) miło się na nią patrzy !!!!!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com