poniedziałek, 8 października 2012

Kartka świąteczna / A Holiday Card



Jeśli szukasz informacji o naszym DT Call, kliknij tutaj.



Nie, to jeszcze nie sezon świąteczny :-) Tę kartkę przygotowałam z okazji innego święta - obchodzonego w ubiegłą sobotę Światowego Dnia Tworzenia Kartek.
No, it's not the Christmas season yet :-) I created this card for a different holiday - last Saturday we celebrated World Card Making Day.



Aby kartka była wyjątkowa, postawiłam na niecodzienny kształt - uzyskałam go z pomocą wykrojników. Wycięłam kilka warstw i nakleiłam je kolejno z pomocą taśmy 3D.
To make the card special, I used an unusual shape with the help of dies. I cut several shapes and layered them with some 3D foam tape.



Centralnym elementem kartki jest stemplowany cytat - oryginalny stempel ma ramkę, jednak ponieważ nie mieścił się w całości na etykietce, potuszowałam tylko jego fragment. Na koniec dodałam kompozycję z różyczek z brokatem i listków:
The central element of the card is a stamped quotation - the original stamp has a frame, but since it didn't fit the tag I chose, I just inked a part of it. As a finishing touch I added some glittered roses and leaves:




Do zrobienia kartki wykorzystałam:
I used the following products to create the card:

1 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Uwielbiam te papiery jak dla mnie idealnie się nich pracuje a ta karteczka jest cudowna !!!!!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com