czwartek, 4 października 2012

Powitajcie Moriony / Welcome Moriony

Wśród nowych Projektantek Lemonade znalazła się również Ania Komenda, którą wielu z Was zna jako Moriony - witamy ją w naszym gronie z wielką radością :-)
Among the new Lemonade Designers is Ania Komenda, whom many of you know as Moriony - we welcome her to our team with great joy :-)




Mam na imię Ania. Jestem Matką Polką dla której klejenie papieru to odskocznia od codziennych obowiązków.  
Najczęściej oprawiam zdjęcia mojej córki, bo jest najbardziej fotogeniczna z całej rodziny ;-) Lubię robić albumy, zazwyczaj z duża ilością skrytek i tagów, na których można opisać wspomnienia związane z chwilami uwiecznionymi na zdjęciach. Stanowczo można mnie zaliczyć do gadżeciar - kolekcjonerów, bo oprócz skrapowania lubię po prostu posiadać. Nie potrafię określić swojego stylu - jest zmienny i co chwilę moja fascynacja zawiesza się na czymś innym. Mój tok skrapowania wygląda zazwyczaj tak: "hmmm.... którego koloru jeszcze nie użyłam? gdzie co wcisnąć?"
Bardzo się cieszę, z zaproszenia do Lemonade i mam nadzieję, że moje prace będą dla Was inspiracją do własnych eksperymentów :-)
My name's Ania. I'm the traditional Polish Mother for whom playing with paper is a great springboard from everyday duties.  
I scrapbook photos of my daugher most often, as she is the most photogenic person in our family ;-) I love creating albums, usually with lots of secret pockets and tags where I put my journaling. I'm definitely a gadget lover and collector, as apart from scrapbooking I love just possessing things. I can't define my style - it's changeable and my fascination focuses on something new quite often. My scrapbooking way is usually: "well, which colour haven't I used yet? Where to squeeze in what?"
I'm so happy to have received the invitation to join the Lemonade team and I hope my creations would inspire you to your own experiments :-)"


Prace Moriony można znaleźć na Jej blogu: http://skrapowisko-proznosci.blogspot.com/
You will find Moriony's creations on her blog: http://skrapowisko-proznosci.blogspot.com/

1 komentarze:

Grejsi pisze...

Super! Uwielbiam prace Moriony! Gratulacje :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com