piątek, 28 grudnia 2012

Alternatywna świąteczna dekoracja / An Alternative Christmas Home Decor

Podobnie jak Caroline, Anuszka chce zachować atmosferę Świąt na dłużej :-)
Just as Caroline, Anuszka wants to keep the holiday atmosphere a bit longer :-) 



"Święta już za nami, lecz nie znaczy to, że nie mogę zachować tych szczególnych dni na zawsze! Dlatego też zdecydowałam się zrobić maleńką dekorację, aby zachować wspomnienia mojej rodziny. Wykonałam przestrzenną pracę ze starym zdjęciem mojej mamy. Jej mina jest wprost bezcenna! 
"Christmas days are over but it doesn't mean I can't keep these amazing days for ever! That's why I decided to make a tiny decoration to save the memories of my family. I made a dimensional project with an old picture of mu mum. The look on her face is just precious!



Najpierw stworzyłam okrągłe podium z papieru z kolekcji Summer Kitchen i dodałam dekoracyjny pasek z arkusza Christmas Time. Maleńka girlanda z metalowymi elementami okazała się świetnym dodatkiem.
First I made a round podium using paper form the Summer Kitchen collection and I added a decorative strip of paper form a Christmas Time paper sheet. A tiny banner with metal elements turned out to be a great addition.

 
Choinkę zrobiłam z kawałka drutu i skręconego wokół niego sznurka. 
I made the Christmas tree using a thin wire with a little bit of string twisted around it.


Aby uzupełnić projekt dodałam małą buteleczkę i prezent z kokardką.
To complete the project I added a small bottle and a tiny present with a bow.


Myślę, że ta dekoracja przywoła ducha Świąt w moim domu każdego roku!"
I guess that decoration will bring in the Christmas spirit to my house every year!"




A oto produkty Lemonade użyte przez Anuszkę:
Here are the Lemonade products Anuszka used in her project:

3 komentarze:

Alaksa pisze...

Fajna rzecz :)

Ania Komenda pisze...

Twoje miniaturki są boskie :) jesteś dla mnie mistrzynią małych form i precyzji ich wykonania

artiza pisze...

Z okazji NOWEGO 2013 ROKU,
przesyłam Tobie serdeczne życzenia,
byś była zdrowa i zawsze szczęśliwa,
zawsze spełniały się Twoje marzenia.

Byś trosk nie miała a same radości,
fortuna oby szczęśliwie sprzyjała,
życie płynęło w przyjaźni, miłości,
i to co najlepsze z niego wybierała.

By spotykane codzienne zdarzenia,
zawsze radosne i miłe Ci były,
Twoje dążenia i plany życiowe,
same sukcesy tylko odnosiły.

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com