środa, 26 grudnia 2012

Świąteczny album / A Christmas Album

Kiedy Święta powoli mijają, nadchodzi czas na scrapowanie świątecznych zdjęć :-) Caroline jest już na to przygotowana:
When Christmas is passing by, the time is coming for scrapbooking holiday photos :-) Caroline is all ready for it:


"Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój świąteczny album, który powstał z wykorzystaniem kolekcji "Christmas Time". To była wielka przyjemność! Praca sprawiła mi prawdziwą radość.
"Today, I send to you my Christmas album with Christmas collection from Lemonade.
It was a pleasure!! I really enjoyed to scrap it.
 
 
Mój album ma 5 stron. Baza jest drewniana, można ją więc dowolnie ozdabiać: malować, stemplować, tuszować...Ja odbiłam kilka stempli journalingowych brązowym tuszem, użyłam też tekstowego stempla do tła z Lemonade. Pobawiłam się też elementami z arkusza dodatków i połączyłam je z ozdobami z moich zbiorów.
My album has 5 pages. It's a wood framework and you can do everything : paint, stamp, ink....I stamped with brown ink a few journaling stamps and the Lemonade text background stamp. I played with die cuts from the paper collection and mixed it with my embellishments.
 



 
Wiele elementów przymocowałam na taśmie 3D, lubię efekt przestrzenny. Najpierw udekorowałam przód każdej strony, a później z tyłu przykleję zdjęcia.
I glued a lot of them in 3D, I like the dimensional effect. I prefer to decorate in front of each page, and afterwards, I will glue my pictures in back of the pages.
 



 
Życzę Wam wspaniałego świątecznego czasu z Waszymi rodzinami :-)"
So, have a good Christmas time with your family :-)"


Do zrobienia tego przepięknego albumu Caroline użyła:
To create this gorgeous album, Caroline used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com