piątek, 19 kwietnia 2013

Dziennik podróżnika / A Traveller's Journal

Dzisiaj mam przyjemność zaprezentować Wam notes z papierów Vintage Basics :-)
Today I have the pleasure to share a notebook made using the Vintage Basics papers :-)


Pomimo ogromnych możliwości technicznych, jakimi dysponuje podróżnik chcący udokumentować swoje wojaże, dobry, stary notes nadal ma swoje miejsce w plecaku :-) Oto notes podróżnika, który ma wkrótce ruszyć w świat:
Despite of a large range of technical devices that a traveller can use to document his journeys, on old good notebook still can find its place in the luggage :-) Here's a traveller's notebook I made for someone who is about to set out on a journey:

Głównym motywem tła jest stara mapa - idealnie nadaje się do tematyki podróżniczej! 
The background on the cover is mostly the map sheet - just perfect for the travel theme!


Z arkusza dodatków wycięłam globus i wkleiłam go w ozdobną ramkę. Dodałam też odrobinę "drewna" i miarkę symbolizującą pokonywany dystans:
I cut out a vintage globe image from the elements sheet and put it inside a decorative frame. I also added a bit of "wood" and the centimetre border to symbolise the distance covered:


Kolejną ramkę wykorzystałam jako bilecik i umocowałam na sprężynie:
I used another frame as a sentiment tag and attached it to the binding wire:


Wewnątrz znajduje się koperta na luźne kartki, zdjęcia, bilety itp:
Inside I put an extra envelope to hold loose pages, photos, tickets, etc.:


Z tyłu zaś umieściłam ćwiek mocujący gumkę spinającą notes:
I placed the brad holding the rubber band on the back:

Teraz notes jest już gotowy do podróży - mam nadzieję, że spełni swoje zadanie :-)
The notebook is ready now to go on the journey - I hope it would serve its purpose well :-)


Do jego zrobienia wykorzystałam te materiały:
I used the following supplies to make the notebook:

5 komentarze:

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

BAAARDZO STYLOWY !
E.

mapowska pisze...

Genialny! Bardzo mi się podoba! :D

pomieszane-poplątane pisze...

Świetny:)

Jadwiga pisze...

Te podróżnicze są chyba najciekawsze, a poza tym wywołują równie piękne wspomnienia... Pozdrawiam ;)

Alaksa pisze...

Mam do zrobienia notes kulinarny i zabieram się do tego jak pies do jeża, ale jak się ogapię, to może w końcu coś mi wyjdzie.
Tobie wyszło super .

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com