piątek, 26 lipca 2013

Morskie urodziny / The Sea Birthday

Fasoolka przygotowała na dzisiaj kartkę urodzinową w morskim klimacie:
Fasoolka prepared a sea-themed birthday card for today's post:


"Na dzisiejszy post przygotowałam kartkę dla wakacyjnego solenizanta, wielbiciela morskich podróży :-) Do tego wykorzystałam oczywiście cudowną kolekcję "At the Seaside"
"I've created a card for a little sea travel fan :-) For this purpose I used the gorgeous "At the Seaside" collection, of course:



Granatowy papier z uroczymi, dziecięcymi rysunkami od samego początku skradł moje serce :-) Użyłam go jako tła, ale żeby nie zasłaniać cudnych obrazeczków, główny motyw wesołej łódki umieściłam na środku kartki. Dodałam jeszcze kilka bąbelków wody wyciętych wykrojnikiem, napis i kartka gotowa."
The navy blue sheet with cute kid drawings stole my heart from the very first moment :-) I used it for the backrogund, but in order not to cover wonderful images, I placed the main motif of a cheerful boat in the centre. I added some die cut bubbles, the sentiment and the card was finished."



Na kartce Fasoolki znajdziecie te produkty:
In Fasoolka's card you can find these produtcs:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com