piątek, 12 lipca 2013

Truskawkowy przepiśnik / A Strawberry Recipe Notebook

Dla wszystkich miłośników sztuki kulinarnej Fasoolka ma smakowitą inspirację:
For all fans of the culinary art Fasoolka has some delicious inspiration:


"Sezon truskawkowy chyba już się kończy, ale lato dopiero się zaczyna i czas przetworów przed nami :-) dlatego na dzisiejszy post przygotowałam przepiśnik. Oczywiście w całości zrobiony z przepięknej kolekcji Summer Kitchen. 
"The strawberry season is probably already over now, but the summer has only just began and the homemade preserves season is about to begin :-) Therefor for my today's post I prepared a recipe notebook. Of course, it's made using the beautiful Summer Kitchen collection.



Na okładkę wybrałam ulubiony "drewniany" papier oraz delikatną krateczkę. Białe dodatki czyli napis, "koronka" oraz kilka kleksów rozjaśniają całość. 
For the covers, I chose my favourite "wooden" sheet and the delicate plaid pattern. White elements such as the chipboard word, the "doily" and several paint blots lighten the background.




Wewnątrz dodałam kieszonki na dodatkowe przepisy np. spisane na luźnych kartkach, których ja mam dość sporo. Całość spięta jest kółeczkami, także można dodawać kolejne kartki. 
I added pockets inside for some extra recipes written on loose pages that I always have packs of. The notebook is bound with metal rings so that more pages can be added.




Na zakończenie dodałam małą zakładkę i zielone wstążeczki, teraz pozostaje już tylko spisywać i gotować :-) "
To finish my work off, I added a smal bookmark and green ribbons, now I just have to write the recipes in and start cooking :-)"


Przepiśnik Fasoolki powstał z tych materiałów:
Fasoolka's recipe notebook was made using these produtcs:

2 komentarze:

Jadwiga pisze...

Super- prosty w formie a jednocześnie elegancki ;)

Unknown pisze...

Mnie również się podoba - jest inny niż cała reszta. I to jest fajne.
Pozdrawiam :-)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com