poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Tag, dziecinko! :-) / Tag, Baby! :-)

Dzisiejszy post jest dedykowany wszystkim, którzy jak Anuszka uwielbiają tagi :-)
Today's post is for all those who love tags as Anuszka does :-)

"Kocham robić tagi ze starymi zdjęciami z mojego rodzinnego albumu. Później łączę je razem tworząc mały album o historii rodzinnej.
"I love making tags with old photos from my family album. Then I join them together to make a small album on my family history.


Tym razem zdecydowałam się połączyć kolekcję Vintage Basics i Romantic Melody. Użyłam wielu elementów wyciętych z arkusza Romantic Melody i połączyłam je ze sobą. Dodałam trochę metalowych elementów i wyciętych kwiatów. Kawałki białego sznurka rozjaśniły projekt.
This time I decided to combine the Vintage Basics and Romantic Melody collections. I used lots of elements from Romantic Melody sheet and joined them together. I added some metal elements and cut out flowers. Pieces of white string brightened up the project.



Na zdjęciu możecie zobaczyć małą i grubiutką wersję mnie jako dziecka. :-)
In the picture you can see a tiny and chubby version of me as a baby. :-)

Mam nadzieję, że ten projekt zainspiruje Was do zbierania tagów w podobny sposób, aby stworzyć osobny album."
I hope that the project will inspire you to collect tags in a similar way to make an individual album."

1 komentarze:

Kreatywny Zakątek (huanita7) pisze...

jest cudowny! a z tym albumem to genialny pomysł! może kiedyś zmałpkuję ideę :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com