sobota, 14 grudnia 2013

Kurs na weekend - świąteczna ramka / The Weekend Tutorial - Christmas Decorative Frame

Dla wszystkich zwolenników własnoręcznie robionych prezentów Betik przygotowała świetną inspirację :-)
For all fnas of handmade gifts Betik prepared a fantastic inspiration :-)

"Dziś podzielę się z wami pomysłem na ramkę, która może być świąteczną dekoracją lub prezentem.
Today I'd like to share my idea on a decorative frame that ca be a home decor item or a gift.

Wystarczy wyciąć kilka świątecznych motywów:
Just cut out a few seasonal motives:



Dodatkowo przygotować:
- ramkę
- fragment papieru na bazę naszej ramki,
- 4 kwadraciki będące tłem dla naszych mniejszych, wyciętych wyżej świątecznych motywów
- większe tło na środek dla największego motywu (może być w innym kolorze - u mnie złoty element wycięty za pomocą wykrojnika)
- kosteczki 3D
- opcjonalnie taśmę dekoracyjną, którą możemy dodatkowo okleić ramkę, lub dowolny stempel brzegowy.

Additionally, you might want:
- a frame
- a piece of paper for the frame background
- 4 square pieces of paper for the small motives background
- a larger piece for the background for the largest, central motif (it can be of a different colour - I die-cut a golden shape)
- 3D foam dots
- optional: washi tape or any border stamp to decorate the frame.


Ja dodatkowo przygotowałam sobie kawałek kalki technicznej, którą nałożyłam na moją bazę, bo chciałam mieć troszkę jaśniejsze tło. Ale wy absolutnie możecie pominąć ten etap :-)
I also prepared a piece of vellum to cover the background, as I wanted it to be a little lighter. But you can omit this step, naturally :-)



Podklejamy wszystkie przygotowane elementy kosteczkami 3D.
Mount all elements on 3D foam dots:




Układamy sobie kompozycję:
- wersja podstawowa

Arrange your design:
- the basic version

 
- wersja z naklejonymi motywami świątecznymi
- the version with seasonal motives:


Centralny element zostawiłam wolny, żeby podkreślić, że to miejsce na waszą inwencje twórczą. Możecie tu wstawić co zechcecie. Jeśli ramka ma być prezentem można tam napisać np. życzenia, jeśli ma być ozdobą - jakiś świąteczny cytat, itp.
I left the central motif empty to point out this is the place for your creativity. You can fill it with whatever you want. If your frame is going to be a gift, write in some wishes, if it's supposed to be a decorative item - place some quotation etc. there.


Moja ramka będzie ozdobą i prezentem zarazem, takie 2w1:) zatem znalazł się tam cytat, na który natknęłam się niedawno w sieci, a który wspaniale przypomina o oczywistej oczywistości.

My frame is going to be both a home decor piece and a gift, so a 2 in 1 thing :-) and so I put in a quotation I came across lately in the net, and I think perfectly reminds us of the obvious obviousness :-)



Przygotowanie tej ramki zajęło mi naprawdę niewiele czasu, jest bardzo tanie, a w połączeniu z pakunkiem własnoręcznie pieczonych ciasteczek będzie naprawdę miłym upominkiem.
Making this frame took me really little time, it's quite cheap and together with a bag of homemade cookies will make a nice holiday gift.


Do przygotowania ramki do kursu Betik użyła:
To make her tutorial sample frame Betik used:

1 komentarze:

renataa25 pisze...

Piękna rameczka i fajny pomysł!!!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com