sobota, 11 stycznia 2014

Kurs na weekend - kartki dla dziadka krok po kroku / The Weekend Tutorial - Grandpa Cards Step By Step

Jeśli szukacie inspiracji na kartki dla Waszych dziadków, Fasoolka poprowadzi Was krok po kroku:
If you're looking for some grandpa cards inspiration, Fasoolka will lead you step by step:

 
"W dzisiejszym kursie chciałabym pokazać Wam jak zrobiłam kartki z okazji zbliżającego się Dnia Dziadka.
"In today's tutorial I'd like to share the way I created cards for the incoming Grandpa's Day.
 
Na początku naszykowałam wszystkie niezbędne materiały, czyli: stemple, tusze, taśmy i oczywiście wybrane papiery.
Firstly, I gathered all necessary supplies, i.e. stamps, inks, washi tapes, and of course chosen papers.


Następnie przygotowałam bazy oraz poszczególne warstwy kartek. Na początku przykleiłam po kawałku ozdobnej taśmy, potem przykleiłam kolejną warstwę z wybranego papieru.
Then I prepared the cards' bases and particular card layers. First I arranged pieces of decorative washi tapes and then another layer of the selected papers.
 
 
Kolejną warstwę zrobiłam z białego papieru, stemplując ją różnymi stemplami, ale w tym samym kolorze.
I created the next layer from white cardstock stamped with various stamps in the same ink colour.
 


 
Wszystkie warstwy przyklejałam za pomocą kosteczek z taśmy dystansowej, następnie wycięłam wąsy z czarnego papieru.
I mounted all layers on 3D dots, then I cut out the moustache shapes from black cardstock.
 
 
Na koniec dodałam napis oraz kilka drobnych, kolorowych akcentów, aby nieco rozweselić całość.
Finally I added sentiments and some small colourful accents to cheer up the design.
 

 
Jak widać, są proste do wykonania, a równocześnie wesołe i efektowne. Mam nadzieję, że się spodobają :-)".
As you can see, they're easy to make but at the same time cheerful and impressive. I hope you'd like them :-)".
 
 
Do przygotowania kursowych kartek Fasoolka użyła:
To create her tutorial cards Fasoolka used:

2 komentarze:

Ania S pisze...

świetny kurs! Dziękuję:)

september23 pisze...

Ale to ładne ! aż a się ochotę od razu usiąść i spróbować zrobić coś takiego :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com