środa, 1 stycznia 2014

Twórczy recykling / /A Creative Recycling

Nowy Rok sprzyja zmianom - spójrzcie, co i jak zmieniła Fasoolka:
The New Year favours changes - have a look at what and how Fasoolka changed:
 

"Na twórcze rozpoczęcie Nowego Roku przygotowałam małą metamorfozę, a wszystko za sprawą styczniowego tematu wyzwaniowego, gdzie należało przygotować coś nowego z czegoś starego. Wykorzystałam, więc starą doniczkę i postanowiłam nadać jej zupełnie nowy, odświeżony wygląd. 
"For the creative beginning of the New Year I performed a little metmorphosis, and it was because of our January challenge which subject is to transform something old into new. And so I took an old flowerpot and decided to give it a completely different, refreshed look.


Najpierw pomalowałam ją dwukrotnie białą farbą akrylową. W czasie kiedy pierwsza warstwa schła, wycinałam małe trójkąciki z ulubionych scrapowych papierów. Gdy nałożyłam drugą warstwę farby, nie czekałam już aż wyschnie, tylko delikatnie zaczęłam przyklejać trójkąty. 
Firstly, I painted it twice with white acrylic paint. While the first layer was drying in the air, I I cut iut tiny triangles from scraps of my favourite scrapbooking papers. When I applied hte second layer of paint, I delicately placed the triangles onto the wet paint.


Następnie pozostawiłam całość do wyschnięcia. W ten miły i nieskomplikowany sposób mam nową osłonkę, a jak widać papier do scrapbookingu ma wiele zastosowań :-) ".
And finally I left it to dry. In this nice and easy way I have a new flowerpot, and as you can see, you cna use your scrapbooking papers in many ways :-)".


Fasoolka użyła tych papierów:
Fasoolka used these papers:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com