piątek, 28 lutego 2014

Magia koloru / The Magic Of Colour

Zainspirowana prostymi kartkami Zielonookiej, postanowiłam i ja spróbować:
Inspired by Zielonooka's simple cards, I also wanted to try:


Chociaż zimę mamy wyjątkowo łagodną i wręcz słoneczną, to jednak kolorów nam brakuje. Stworzyłam więc zestaw poprawiających humor prostych kartek, gdzie cała magia tkwi w bajecznych kolorach kolekcji After the Rain:
Although we're having unusually warm and sunny winter, we still miss colours around. And so I decided to create this set of simple cheerful cards in which fabulous colours of hte After the Rain collection do the magic:


Kartki mają tę samą kompozycję, z obrazkiem-symbolem i napisem:
The cards have the same design, with a symbolic image and a sentiment:




Mam nadzieję, że kolorowa kartka wniesie radość w czyjeś serce :-)
I hope a colourful card would bring joy to someone's heart :-)


Do wykonania kartek użyłam:
I used the following to make these cards:

1 komentarze:

el pisze...

kartki są genialne w swej prostocie . Kolor zachwyca , reszta bardzo przemawia

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com