poniedziałek, 3 marca 2014

Zapracowana z klasą / Busy With Class

Dobrze jest zacząć nowy tydzień w sposób zorganizowany - Anuszka ma w tym temacie inspirację dla Was:
It's good to start a new week in an organised way - Anuszka inspires you today in the subject:


"Jestem bardzo zajętą osobą, więc zawsze potrzebuję kawałka papieru, żeby od czasu do czasu coś zanotować. Dlatego też zdecydowałam się zrobić małe pudełeczko na karteczki samoprzylepne. Znalazłam niezwykle piękny obrazek na internecie i postanowiłam dać mu odrobinę przestrzenności poprzez przyklejenie taśmy piankowej. 
I'm a busy person so I always need a piece of paper to jot something down now and then. That's why I decided to make a nice little box for post-its. I found an incredibly beautiful image on the internet and I decided to give it a little bit of dimension by sticking some foam tape. 
 
 
Następnie dodałam czerwone koło wycięte z kolekcji Summer Kitchen. Później zrobiłam pudełko z papieru z kolekcji Victorian Garden tak, aby pasowało do kolorów. Tło obrazka zostało wzięte z kolekcji Romantic Melody. 
Then I added a red circle cut out from Summet Kitchen collection. Next I made the box from a paper from Victorian Garden collection to match the colours. The background of the image was taken from Romantic Melody. 
 
 
W środku znajdziecie karteczki samoprzylepne, a zamyka się je przez związanie dwóch kawałków wstążki. Kto powiedział, że bycie zorganizowanym musi być nudne? :-)"
Inside you can find stick-its and you close the box by tying two pieces of ribbon. Who said being organised must be boring? :-)"


Anuszka zorganizowała się z pomocą tych produktów:
Anuszka got organised with the help of these products:

1 komentarze:

bamabo pisze...

Śliczniste pudełeczko. A obrazek w istocie uroczy - ciekawe kto autorem.

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com