środa, 28 maja 2014

Guzikowa wróżka / Button Fairy

Anuszka przygotowała na dzisiaj coś magicznego :-)
Anuszka has some magic for you today :-)


"Coś słodkiego połączone z czymś vintage? Brzmi jak praca dla mnie! :-) Zdecydowałam się zrobić guzikową wróżkę z kolekcji Victorian Garden. Jej piękne kolory wyglądają naprawdę wspaniale ze starymi zdjęciami. 
"Something cute mixed with something vintage? Sounds like a job for me! :) I decided to make a button fairy from the Victorian Garden collection. Its pretty colours look really nice with vintage photos. 
 
 
Najpierw zrobiłam rozetkę i przykleiłam do niej dziewczynkę ze skrzydłami motyla. Następnie użyłam arkusza z elementami Victorian Garden i wycięłam papierowe serce.
First I made a rosette and I glued a vintage girl with butterfly wings. Then I used Vistorian Garden element sheet and cut out a paper heart.
 
 
Wzięłam kawałek drucika i dodałam guziki, kwiatek i metalowe serce. 
I took a piece of thin wire and added buttons, a flower and a metal heart.
 
 
Wszystko jest naprawde proste i super urocze, a najlepszą rzeczą jest to, że można użyć zdjęć rodzinnych, żeby zrobić prezenty dla krewnych!"
It's simple and super cute and the best thing about it is that you can use your family photos to make wonderful souvenirs for your relatives!"


Do zrobienia swojej wróżki Anuszka użyła: 
To make her fairy Anuszka used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com