środa, 30 lipca 2014

Ślub w wersji brązowej / A Brown Version Wedding


Co powiecie na kartkę ślubną w ciemniejszych barwach? :-)"
Do tej pory ślubne kartki robiłam w jasnej kolorystyce, tym razem podeszłam do tego tematu od "ciemnej strony" ;-)
What would you say about a dark palette wedding card? :-)
"So far I created light and bright wedding cards, but this time I approached the subject from the "dark side" ;-)



Wykorzystałam brązowy papier z kolekcji "At the Seaside" i motyle z kolekcji "Victorian Garden".Tło również zmieniłam i zamiast bazy białej użyłam szarej. Z efektu jestem bardzo zadowolona :-)".
I used the brown sheet from the  At the Seaside collection and butterflies from the Victorian Garden collection. I also changed the background and instead of a white card base I used a grey one. And I'm really pleased with the result :-)".


Fasoolka użyła:
Fasoolka used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com