piątek, 23 października 2015

My Sweet Boy

Na dzisiejszy post przygotowałam LO z najnowszej kolekcji "This is a man's world" - z turkusowymi akcentami kolekcji "Watercolour my world":
For my today's post I created a LO using the latest "This is a man's world" collection - with the turqouise accents from the "Watercolour my world" too:
 

Bezpośrednią inspiracją do kompozycji był pasek mini-dodatków specjalnie zaprojektowanych pod zdjęcia :-)
My direct inspiration for the composition was the mini-elements strip designed especially for mini photos :-)


Motywy drewniane uwielbiam od zawsze, a te deski pokochałam od pierwszego wejrzenia! Ale w tej kolekcji jest tyle pięknych wzorów... By użyć choć kilka z nich, na ulubionym tle dodałam oddarte fragmenty innych wzorów i ułożyłam postrzępione warstwy:
I've always loved the wood patterns and I fell for these boards from the first sight! But this collection cointains so many beautiful patterns...And so, to use at least some of them, I tore stripes of several patterns and layered them on my "wooden" background:


Do stworzenia tytułu wykorzystałam pasek wycięty z arkusza dodatków oraz naklejkę  i pojedyncze literki z arkusza z alfabetem:
To make my title, I used a stripe cut out from the Elements sheet and a sticker word and letter from the Alpha sheet:


W podobny sposób skomponowałam journaling:
I made my journaling in the similar way:


Do gotowych kwiatów dodałam te własnoręcznie zrobione, m.in. wycięte z arkusza o wzorze płótna:
For the flower clusters, I mixed the ready made flowers with the ones I made myslef, including those die-cut from the linen patterned paper:


Oprócz akcentów turkusowych dodałam trochę chlapań złotą mgiełką w tle i na tekturowych elementach, by rozjaśnić całość:
Apart from the turqouise accents I also added some golden mist in the background and on the chipboard elements to light up the page:



W swojej pracy wykorzystałam:
I used the following product in my layout:
 

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com