sobota, 14 listopada 2015

Kurs na weekend - mixed-media layout / The Weekend Tutorial - A Mixed-Media Layout

I oto wznawiamy nasz cykl kursów, z których każdy może się czegoś dowiedzieć, albo po prostu śledzić proces powstawania prac naszych Projektantek. A dziś mamy kurs wyjątkowy - oto debiut filmowy na blogu Lemonade :-)
And here we come back with our The Weekend Tutorial series from which you can learn something new or just observe the creative process of our Designers. And today we have a special treat - a video debut on the Lemonade blog :-)

Kurs przygotowała AniaB:
The tutorial was made by AniaB:

"Wczoraj mogliście zobaczyć LO, które przygotowałam w ramach inspiracji, a dziś mam dla Was film, jak powstawała ta praca krok po kroku - mam nadzieję że się Wam spodoba, i trochę mam tremę, bo to mój debiut! Zapraszam do oglądania i czekam na wieści, jak mi poszło :-) 
Yesterday you could see the LO I made as my inspiration, and today I have a video of the process - I hope you'd like it and I'm a bit anxious as it's been my debut! Enjoy the video and let me know how I did :-)



Listę użytych materiałów znajdziecie w poprzednim poście.
You can find the supply list in the previous post.

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com