poniedziałek, 28 grudnia 2015

Notes inaczej / Notepad In A Different Way

Wolny czas świąteczny to dla Padorii idealny moment na craftowe eksperymenty :-)
Holiday free time for Padoriaa is a great moment for craft experiments :-)
"Od dłuższego czasu chciałam zrobić notes, którego okładka jest materiałowa. Kupując tkaninę w kratkę wiedziałam, że do prac scapowych również się przyda. 
"I've wanted to make a textile-covered notepad for some time. And when I bought this plaid cloth I knew I would use it for craft projects too.


Notes kupiłam gotowy, jednak poprosiłam by okładka nie była przyklejona do bazy w środku. Pod materiał dodałam odrobinę gąbki grubości 5mm, by całość była delikatnie puchata. Tył obszyłam przy brzegach a przód ozdobiłam papierami oraz cytatem:
I bought a ready-made notepad, I only asked that the cover is not glued to the base. I padded my cloth piece with 5 mm foam to make it a bit "softy". I sewed the back along hte edges and decorated the front with papers and a quotation:


Z racji tego, że notes jest "puchaty" potrzebne było coś do zawiązania - wykorzystałam sznurek, który moim zdaniem wpasował się w klimat notesu:
As the notepad is thick and soft, I needed something to tie it - I used a piece of string that perfectly matches the notepad style:


Całość delikatnie pochlapałam i tak oto mój maleńki notes jest gotowy :-)
I delicately sprinkled the cover with paint and my tiny notepad was finished :-)


Z całą pewnością nie jest to ostatnia praca tego typu :-)
Zachęcam Was do eksperymentowania :-) Jak widać połączenie tkaniny i papieru wygląda dość ciekawie - sprawdzę jak jest z użytkowaniem i dam znać :-)"
I'm sure this is not the last creation of the kind :-)
I do encourage you to experiment :-) As you can see, mixing paper and fabric gives and interesting look - I'll check how it goes in everyday use and let you know :-)"
Padoriaa wykorzystała:
Padoriaa used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com