środa, 16 grudnia 2015

Świąteczna inspiracja V / Christmas Inspiration V

JaMajka jest dzisiaj na blogu z kolejnymi kartkami świątecznymi :-)
JaMajka shares some more Christmas cards today :-)


"Jestem pewna, że do wykonania kartek świątecznych wcale nie potrzeba specjalnie świątecznych papierów. Nie wierzycie? To zobaczcie sami: w tej karteczce wykorzystałam papiery z kolekcji Victorian Garden oraz zielony papier z kolekcji Summer in the country.
"I'm pretty sure you don't need any special Christmas papers to make Christmas cards. You don't believe me? Then check this out: for this card I used the Victorian Garden papers and the green paper from the Summer in the country collection:


 
Wzór szachownicy niesamowicie pasuje mi do wycinania liści ostrokrzewu, zyskują one ciekawą nutkę kolorystyczną pasującą do całości.

This checker pattern is perfect for cutting out holly leaves; they get a nice colour accent that matches the whole combo.


Stempelek przypominający ręczne pismo dopełnia całości:
The sentiment stamp that looks as if handwritten completes my design:

 
W drugiej kartce wykorzystałam papier w nuty jako tło - idealnie nawiązuje do świątecznych kolęd :-) W centrum umieściłam napis pochodzący ze znacznie większego stempla ;-)
My second card features the music score pattern in the background - that refers to Christmas carols :-) The sentiment I placed in the centre comes from a much bigger stamp ;-)



Wieniec z liści ostrokrzewu skomponowałam na tekturowym kółku od zużytej taśmy dwustronnej - dodała ona kompozycji przestrzenności i stabilności większej niż na piankach 3D.
Wieniec ułożyłam z dwóch zielonych odcieni papieru z dwóch różnych kolekcji, które jednak znakomicie do siebie pasują. Dodałam też ozdobne chlapania złotą akrylówką, kokardę i kropeczki z perełek w płynie.

I composed my holly wreath on a chipboard spool which added more dimension and stability than 3D dots. I used two green papers from different collections for my holly leaves. I also added some splashes with golden acrylic paint, a ribbon bow and liquid pearls dots.



A oto lista materiałów wykorzystanych przez JaMajkę:
Here's the list of products JaMajka used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com