piątek, 29 stycznia 2016

Artystycznie z przesłaniem / An Artistic Card With A Message

AniaB ma dla Was dzisiaj przepiękną kartkę z przesłaniem :-)
AniaB has a beautiful card with a message for you today :-)


"Przygotowałam kartkę w formacie DL, czyli dość dużą ;-)
"I made quite a large card as the size is DL ;-)


Do jej stworzenia użyłam jako bazy papieru z kolekcji "Summer in the country"oraz z kolekcji "Watercolour my world":
For the background I used the "Summer in the country" and "Watercolour my world" papers:



Dodałam wycięty z paska mini dodatków cytat, trochę tasiemek, metalowy kwiat, parę perełek, piórka  - no i jest ;-)"
I added a quotation I cut out from the Mini elements strip, some ribbons, pearls, feathers and a metal flower - and here it is ;-)"




AniaB skorzystała z tych materiałów:
AniaB used these products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com