piątek, 8 stycznia 2016

Jesiennie / An Autmn Page

Justyna ma dla Was dzisiaj uroczy chłopięcy layout :-)
Justyna shares a cute boy page today :-)
 
 
"Na moją kolejną inspirację przygotowałam layout ze zdjęciem mojego syna. Połączyłam dwie cudne kolekcje Lemonade - "This is a man's world" i "Watercolour my world", które bardzo fajnie się uzupełniają. 
"For my inspiration today I created a layout with a photo of my son. I combined two gorgeous Lemonade collections - "This is a man's world" and "Watercolour my world" that complete one another beautifully.
 
 
Bazę do LO rozbieliłam gesso i pochlapałam mgiełkami. Kompozycję ułożoną z wybranych arkuszy papieru z obu kolekcji uzupełniłam elementami wyciętymi z arkuszy dodatków. 
I whitened the layout's base with gesso and sprayed with mists. I layered pieces of chosen papers from both collections and completed with elements cut out from the Elements sheet.




Całość dopełniają moje ulubione stemple i naklejki z napisami.
I completed the whole with my favourite stamps and word stickers.


 
Layout wyszedł chłopięcy i cudnie jesienny prawda? ;-)"
The layout turned out boyish and beautifully autumny, didn't it? ;-)"
 
 
A oto lista wykorzystanych materiałów:
Here's the list of supplies:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com