poniedziałek, 4 stycznia 2016

Z sercem dla Babci / With Heart For Grandma

Pierwszą tegoroczną inspirację przedstawia Asikaz_j:
Asikaz_j shares the first inspiration thi year:
"Mam nadzieję ze Święta minęły Wam spokojnie i szczęśliwie :-)

Jako że świąteczne kartkowanie już za nami, czas przygotowywać się do kolejnych zbliżających się uroczystości. A najbliższą jest dzień babci i dziadka:-) Z tej okazji dzisiaj mam dla Was energetyczną kartkę z sercem.
"I hope you had a peaceful and happy Christmas time :-)
As we're past the Christmas cardmaking season, it's time to get ready for incoming celebrations. And the next one is the grandparents day :-) On this occasion I have an energetic card with a heart motif to share.

Żeby kolory lepiej ze sobą grały pobieliłam lekko papier gesso. Dostało się też przy okazji kwiatkom :-) A jak gesso to czemu nie chlapnięcia, cekiny, perełki... I jak to u mnie wyszło “na bogato”. 
To match the colours better I lightly whitened the paper with gesso. Flowers got their white touch too :-) And if gesso, then why not add some splashes, sequins, pearls....And so I ended up with a rich card, as always :-)

Wielka kokarda dodała szyku i elegancji. 
The large ribbon bow added chic and elegance.
Mam nadzieję że zainspirowaliście się choć trochę!"
I hope I was able to give you some inspiration!"

Piękna kartka Asikaz_j powstała z tych materiałów:
Asikaz_j's beautiful card was made using the follwing products:

1 komentarze:

Padoriaa pisze...

Cudowna praca :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com