środa, 2 marca 2016

Chłopiec w soczystych kolorach / Boy In Juicy Colours

Layouty Szydełkiem w oko to świetna inspiracja w temacie prac chłopięcych :-)
Szydełkiem w oko's layouts are a great inspiration in boy-themed projects :-)  

"Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój kolejny layout, który wykonałam z kolekcji "Summer in the country" z domieszką niebieskości z kolekcji "Watercolour my world".
Arkusz papieru dżinsowego z cudnymi szwami na bokach jest idealną bazą do LO. Papier jest tak fajny, że wcale nie potrzebuje zbyt wielu dodatków ;-)
"Today I'd like to share  another layout I made using the "Summer in the country" collection with a touch of blue from the "Watercolour my world" collection. 
The denim pattern sheet with those gorgeous sewings along the sides makes a perfect background for the layout. The paper is so nice it doesn't need many embellishments ;-)
Najpierw w tle nakleiłam odpad kreatywny z arkusza alfabetu z tej samej kolekcji. Następnie ułożyłam poszczególne warstwy różnych papierów, które uzupełniłam różnymi dodatkami.
First I added a left-over piece of the alpha sticker sheet from the collection. Then I layered various papers and embellishments.

Wykorzystałam stempelek aparat, na który nakleiłam napis z arkusza naklejek,
I used the stamped camera image and placed a sticker-made word on top of it,
...cudne duże literki....
...beautiful big letters...


...oraz kółko z cyfrą wycięte z arkusza dodatków i stempelek z napisem "cudownie", który pojawia się w prawie każdej mojej pracy:
...and a digit circle I cut out from the Elements sheet an the "cudownie" stamp I use in almost each of my projects:



Do tego trochę chlapania i gotowe ;-)

Jestem sama zaskoczona efektem, szczególnie kolorystycznym. Ale im dłużej na niego patrzę, tym bardziej mi się podoba ;-) Może powinnam częściej sięgać po takie soczyste kolory?"
Some splashing and the layout is finished :-)
The result really surprised me, especially the colours. But the more I look at it, the more I like it ;-) Perhaps I should use juicy colours more often?"
Na layoucie znalazły się te materiały:
The layout features these products:

1 komentarze:

Alaksa pisze...

Fajnie dobrane elementy, całość jest extra :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com