piątek, 18 marca 2016

Wielkanoc na zielono / Easter In Green

Czas najwyższy pomyśleć o Świętach :-)
Time to think about Easter :-)
 
 
"W związku z tym, że Wielkanoc zbliża się dużymi krokami i czas najwyższy wysłać już życzenia świąteczne - wykonałam kartkę :-)
"As Easter is around the corner and it's time to send out Easter wishes - I made a card :-)
 
 
Połączyłam ze sobą zielone papiery z kolekcji: "Watercolour my world" i "Summer in the country". Wpasowały się idealnie, to dzięki nim powstała wiosenna i świeża kartka. 
I combined green papers from the  "Watercolour my world" and "Summer in the country" coollections. They made a perfect match and added spring freshness to my card.


 
Wykorzystałam również banerek i kwiaty wycięte z arkuszy dodatków z wyżej wspomnianych kolekcji oraz stempelek umocowany na kosteczkach 3D.
I also used the ribbon banner and flower cut out from the Elements sheets from the collections mentioned, and a stamped sentiment mounted on 3D dots.
 
 
I tutaj należy się kilka słów wyjaśnienia :-) Mój napis pochodzi z większego stempla bożonarodzeniowego. Ja wycięłam tylko pasujący tekst. Zwrot "wesołych świąt" jest na tyle uniwersalny, że pasuje też do prac wielkanocnych :-) Prawda?"
Here's some explanation :-) My sentiment comes from a larger Christmas stamp. I just cut out the suitable words that are universal enough to go for Easter too :-) Right?"
 
 

A oto materiały, które znajdziecie na kartce:
Here are the supplies you can see used for the card:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com