środa, 13 kwietnia 2016

Komunijna elegancja / First Communion Elegance

Dzisiaj kolejna inspiracja komunijna :-)
Today we have another First Communion inspirarion to share :-)


Piękno tkwi w prostocie - moja dzisiejsza propozycja wygląda okazale, ale tak naprawdę składa się z kilku elementów:
The beauty is in simplicity - my today's inspiration looks rich, but as a matter of fact is composed of only a couple of elements:


Wierzchni arkusz białego kartonu wycięłam ozdobnym wykrojnikiem, a następnie podłożyłam papier z lnianym wzorem, by uwydatnić ażurowe tło:
I die-cut the top layer of white cardstock with a filigree die and layered upon the linen patterned paper to make the ornaments stand out:


Centralnym elementem kartki jest okrągły stempel, który podkleiłam na kosteczkach i umieściłam na kółeczku wyciętym w złotym brokatowym kartonie:
The focal element of my card is a round sentiment stamp that I mounted on 3D dots on top of the golden glitter die-cut circle:


Kompozycji dopełniają lilie oraz misterne wzory z tekturki, które pokolorowałam Promarkerami i brokatem:
I completed my design with mulberry lilies and  intricate chipboard pieces that I coloured with Promarkers and glitter:



Kartka wygląda elegancko i delikatnie, idealnie do okazji :-)
The card looks elegant and delicate, just perfect for the occasion :-)


Kartka powstała z udziałem:
I made the card using the following:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com