piątek, 8 kwietnia 2016

Męski świat / Men's World

Na dobry koniec tygodnia - piękny chłopięcy layout od Szydełkiem w oko :-)
For a good end of the week - a beautiful boy layout from Szydełkiem w oko :-)
 
 
"Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój kolejny, męski layout. 
Połączyłam ze sobą dwie wspaniałe kolekcje Lemonade: "This is a Man's World" oraz "Vintage Basics". Bardzo fajnie się uzupełniają - moim zdaniem to połączenie idealne. 
"Today I'd like to share another masculine layout.
I combined two fabulous Lemonade collections: "This is a Man's World" and "Vintage Basics". They complete each other nicely, I think it's a perfect match.
 

Papier w deski przerwałam i uzupełniłam cudnym arkuszem z mapą.
Ponownie jako tło wykorzystałam odpad z arkusza alfabetu z męskiej kolekcji.
Na tym ułożyłam kompozycję ze zdjęciem. Wykorzystałam różne wzory papierów, które podkleiłam kosteczkami 3D, aby nadać przestrzenności. Strasznie lubię te warstwy.
I tore the woodboard pattern paper and completed with the gorgeous map sheet.
I also used a left-over piece from the alphabet sticker sheet from the masculine collection. Then I placed my photo matted with various scraps mounted on 3D dots for some dimension. I love such layers.



Kompozycję uzupełniłam kilkoma drobnymi dodatkami. Dodałam również niezastąpiony stempelek z napisem, który pasuje do każdej mojej pracy :-)
I completed my design with a couple of small embellies. I also added my favourite stamp that is perfect for any of my projects :-)
 
 
Dodatkową ozdobę stanowią napisy z arkusza naklejek.
I used some sentiments from the stickers sheet.
 

Całość bardzo mocno pochlapałam dwoma kolorami gesso i farbą pasującą do tła z arkusza naklejek.
Then I generously splashed the layout with two colours of gesso and paint that matched the colour of the sticker left-overs.
 

Uwielbiam ten layout :-)"
I just love this layout :-)"
 
 
Męski layout powstał z:
This masculine layout features the following:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com