poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Odskocznia / Escape

Padoriaa udowadnia, że warto sięgać po formy, które nie są Waszym znakiem firmowym :-)
Padoriaa proves it's worth taking the forms that may not be your trade mark :-)
 
 
"LO nie było moją ulubioną formą, jednak przekonuje się i ćwiczę. Dzięki uprzejmości Marcina Skiby wykorzystałam przepiękne zdjęcie, które idealnie komponuje się z papierami
Lemonade. 
"The LO was not my favourite form, but I'm still trying and practising. I used this beautiful photo (courtesy of Marcin Skiba) thta perfectly matches Lemonade papers.


Dzieje się tutaj dużo ...Efekt delikatnej mgły to to co chciałam uzyskać. Media, kwiaty, dodatki ... 
There's a lot going on here... I aimed at the delicate fotg effect. I added media, flowers, embellishments...
 
 
Warstwy, by nadać lekkości:
Layers for lightness: 


Drobne elementy wycięte z papieru, by nadać objętości. 
Small elements I cut out from papers - for dimension.
 
 
Mnogość detali ... 
Lots of details...
 
 
Tekturki, chlapania .... 
Chipboard pieces, splashing...
 
 
Efekt końcowy jest taki jak chciałam, mimo tego, że toczyłam walkę z białą mgiełką ...
Dzięki zabezpieczeniu papieru gesso mogłam swobodnie ścierać nadmiar farby i aplikować ją ponownie aż do uzyskania efektu, który mnie zadowala."
The final result is just as I wanted, even though I was struggling with white mist. Due to securing the paper with gesso I could easily scrape off the excess of paint and apply it again until I was satisfied with the result."
 
 
Spróbujcie odnaleźć w pracy materiały, których użyła Padoriaa :-)
Try and find in the project the supplies Padoriaa used :-)

1 komentarze:

Alaksa pisze...

Piękna :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com