piątek, 29 kwietnia 2016

Szybko i słodko ;-) / Quick And Sweet ;-)

Scrapujecie Wasze zwierzaki? AniaB tak :-)
Do you scrapbook your pets? AniaB does :-)
 


"Dziś chciałam Wam pokazać scrapa ze zdjęciem mojego kotka Astona, jeszcze za czasów, gdy był słodką małą kulką :-) 
"Today I'd like to share a layout featuring the photo of my cat Aston from the times he was a sweet little fluffy ball :-)


Scrap jest prosty, ale nie wszystkie wspomnienia trzeba oprawiać szalenie bogato.. Ja np. czasem mam wielką ochotę trochę poscrapować, ale brakuje mi czasu. Wtedy, tak dla rozruszania rąk, można stworzyć właśnie coś takiego ;-) 
The layout is simple, but not all memories need very rich scrapbooking... I, for instance, sometimes feel like creating but I lack time. And then, just to keep my hands busy for a moment, I make something like this ;-)





Jest pamiątka, a i czas na wszystko inne się znajdzie ;-)"
I have a keepsake, and the time to do everything else too ;-)"


Do szybkiego scrapowania AniaB użyła:
For her quick scrapbooking AniaB used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com