środa, 25 maja 2016

Dla Mamy / For Mum

Już jutro Dzień Mamy - zrobiliście już kartki? :-)
Tomorrow we celebrate Mother's Day - have you made your cards yet? :-)


Maj to chyba najpiękniejszy miesiąc na świętowanie Dnia Mamy! Nawet pogoda i przyroda podkreśla radosny charakter tego święta. Dlatego kartka dla mojej Mamy jest baaardzo wiosenna :-)
May is perhaps the most beautiful month to celebrate Mother's Day! Even the weather and nature join to emphasise the joyful character of the holiday. And so the card for my Mom is very spring-looking :-)


Najpierw ułożyłam warstwy papieru - górna z jasnego, neutralnego papieru we wzór pisma ma wycięty wzór, dlatego pod spodem umieściłam bardzo ciemny "drewniany" papier, by podkreślić wycięte fragmenty. Na samym spodzie możecie zobaczyć różowy papier, nadający tłu łagodny, kobiecy charakter:
I first layered the papers for the background - the light, neutral handwriting pattern for the top layer has a die-cut pattern in it, so I matted it with much darker "wooden" paper to make the pattern pop out. The bottom layer is the pink paper that adds subtle feminine character to the background:


Wycięty wzór posłużył mi jako siatka do ułożenia kompozycji kwiatowej. Wśród gałązek mojego kwitnącego drzewka umieściłam papierową wstęgę ze stempelkiem z zestawu mini słówek:
The die-cut pattern served as a grid for my flower composition. Among the branches of my blooming tree I placed a paper banner with a mini sentiment stamp:


Na końcu gałęzi zawiesiłam klatkę z ptaszkiem :-)
I hung a bridcage at the end of the branch :-)


A całość ma miłą dla oka przestrzenność:
The whole card is nicely dimensional:


A jak wyglądają kartki dla Waszych Mam?
What do card for your Mums look like?


Do wykonania kartki użyłam:
I used the following to make my card:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com