piątek, 24 czerwca 2016

Prosty optymizm / Simple Optimism

AniaB ma dla Was optymistyczną kartkę :-)
AniaB has an optimistic card for you today :-)
 
 
 
"Zrobiłam dziś dla Was kartkę z serii c&s z wykorzystaniem papieru z kolekcji Watercolour My World:
"I have made a c&s card for you today, using one of the Watercolour My World papers:


Wokół brzegów dodałam stemple 'przeszycia' - według mnie totalny hit z nowości jakie pojawiły się w sklepie! Koniecznie musicie je mieć!
I stamped the "sewing" stamps around the edges - I think they're a total hit among the new stamps in the store! Simply a must!
 

Jest także przepiękny cytat :-) Całość podkleiłam na kosteczkach 3d, żeby pomimo prostej formy praca nabrała charakteru:
There's also a beautiful quotation :-) I mounted the front on 3d dots so that the card gets some character despite the simple form:

 
Jak widzicie, kartka ma nietypowe tło :-) Przyjrzyjcie się uważnie i spróbujcie zgadnąć, jak je wykonałam! A jutro wpadnijcie sprawdzić, czy mieliście rację - pokażę krok po kroku, jak je zrobić :-)"
As you can see, the card features an unusual background :-) Take a close look and try to guess how I did it! And do visit tomorrow to see if you were right - I will share a step-by-step tutorial :-)"


Kartka AniB powstała z:
AniaB's card was made using:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com