środa, 29 czerwca 2016

Z podziękowaniem / With Thanks

Dzisiaj kartka z podziękowaniem dla mężczyzny :-)
Today I'm sharing a thank you card for a man :-)


Ostatnio sporo było tu kartek z podziękowaniem, z okazji końca roku szkolnego. Dzisiejsza moja kartka też ma wyrażać podziękowanie - pracowników dla odchodzącego na emeryturę szefa:
There were quite a lot thank you cards on the blog lately, due to the end of the shcool year. My today card also expresses thanks - from co-workers to their boss who is retiring:


Kartka dla mężczyzny nie mogła się obejść bez naszej męskiej kolekcji :-) Dlatego też ułożyłam tło z kilku papierów w brązach:
A masculine card could not do without our masculine collection :-) And so I layered several brown papers:


Pozostało tylko dodać kompozycję kwiatową w brązowo-miętowo-białej kolorystyce:
I only needed to add a flower cluster in browns, mints and whites:


Męski charakter kartki podkreślają też metalowe elementy:
Metal embellishments emphasise the masculine character of the card:



Chociaż męskie kartki zwykle sprawiają mi problem, nad tą pracowało się wyjątkowo miło :-) Mam nadzieję, że się spodobała :-)
Although masculine cards are usually a challenge for me, I did enjoy making this one :-) And I hope it was appreciated :-)


Do kartki wykorzystałam:
I used for the card:
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com